jest lepiej



Powróciłam do ćwiczeń i rozpoczęłam je ponownie
biorąc również pod uwagę Ewę Chodakowską, 
za którą nie przepadam. C: 

Dzisiaj ćwiczyłam skalpel, który zapewne wszyscy znają.


Nieźle się przy nim namęczyłam, ale dałam z 
siebie 100 %.
Planuję taki wycisk przez kolejne dni, a nawet 
miesiące. Oczywiście z przerwami w piątek i niedzielę 

Odstawiam słodycze i słone przekąski :D
Zobaczymy jak długo wytrzymam. 


Z racji, iż nie mogę słuchać Chodakowskiej zagłuszam
ją tą muzyką. Bardzo polecam jeżeli ktoś lubi
starsze klimaty ;)


 Do treningów dodam również skakankę, którą 
uwielbiam.

Życzę powodzenia :D

13 komentarzy:

  1. proponuję jednak ćwiczenia z Mel B. Bardziej efektowne i nie denerwuje jak Chodakowska :D

    http://lovofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podobno po skalpelu są efekty :) sprawdzę ją przez miesiąc i zobaczę jak to z nią jest. Wiem, że Mel B jest świetna. Bardzo ją lubię, pozytywna, pełna energii osoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomocny post, dobrze że taki dodałaś ;)
    http://kamisia-kamisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nie lubię głosu Ewy, ale bardzo przypadł mi do gustu Skalpel :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia i wytrwalosci zycze :)! Ja z Ewa robie cwiczenia na brzuch ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki abyś wytrwała ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. grubas pierdolony

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak mam robić skalpel to mam łzy w oczach ;) Ale najważniejsze, że działa!
    A i przy Chodakowskiej wyłączam głośniki bo ten jej 'uspakajający i mobilizujący' głosik do szału mnie doprowadza... :/

    http://viofashiontime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście wolę ją zagłuszyć muzyką życzę wytrwałości :D

      Usuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger