powrót



Dawno już nie umieszczałam żadnych postów z 
powodu nawału nauki na testy gimnazjalne. Na szczęście
 już po ;) Od dzisiaj spowrotem wróciłam do ćwiczeń
 po dość długiej przerwie. W dzisiejszym poście umieszczę ćwiczenia, które dzisiaj wykonałam i zamierzam
wykonywać w najbliższym czasie :D



Na sam początek-muzyka. Ona jest dla mnie równie 
ważna co wszystkie wykonywane ćwiczenia :)


Ta mi szczególnie przypadła do gustu.

Ćwiczenia:

rozgrzewka

5 min skakanka 

50 przysiadów



      Łydki:

1. Stoimy prosto, nogi w jednej linii, wspinamy się na palce nie uginając kolan. Powtarzamy 20 razy po 3 serie. 

2.Stoimy prosto, jedną nogę uginamy w kolanie. Wykonujemy wspięcia na prostej nodze. 20 razy po 3 serie.

3.Usiądź i wykonuj mocne wspięcia na palce, również 20 razy
 po 3 serie

 


Wszystkie ćwiczenia zajmuję +/- godzinę.

Przed spaniem jeszcze zielona herbata i szklanka wody ;)



                 

2 komentarze:

  1. Świetny blog
    obserwuję, liczę na rewanż :))
    http://mysecretjournalss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger