Insanity


Co to takiego?

Trening interwałowy określany jako najtrudniejszy trening
na dvd. Twórcą tego programu jest 
Shaun T. Jest to intensywny trening cardio podczas, którego
zmieniana jest intensywność ćwiczeń.
Cały program trwa 60 dni i jest podzielony na 3 etapy.




Przed przystąpieniem do tego treningu
należy wykonać fit test, który jest powtarzany podczas: 15,
36, 50 i 63 dnia programu.

Kalendarz ćwiczeń

Ćwiczenia są dostępne na płytach, które kosztują ok.
550 zł. (Także na chomikuj i torrentach) C:

Dla kogo przeznaczony?

Program Insanity jest przeznaczony dla osób co najmniej
średnio wytrenowanych. Nie powinny go
 wykonywać osoby otyłe oraz z chorobami stawów lub
niewydolnościami układu oddechowego
i krążenia.

Efekty








Ja także rozpoczęłam program Insanity. Dzisiaj dopiero
3 dzień, ale mam nadzieję, że chociaż
w tym wytrwam do końca. ;) Co tu dużo mówić pot się 
leje, zakwasy są niezłe, ale czego się
nie robi dla pięknego ciałka :D

Ktoś z was trenował Insanity? Jakie odczucia, efekty?


W komentarzach podawajcie linki 
do swoich blogów, które postaram się 
odwiedzić w wolnym czasie ;)

4 komentarze:

  1. trenowałam 3 tyg. niestety nie dobrałam do tego dobrej diety i spuchłam jak balon!:( musiałam to rzucić w cholere.:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekty są świetne, ale nie dla mnie w tej chwili takie ćwiczenia. Może jak poprawię swoją kondycję. Póki co zaczynam T25

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam, lecz niestety okazało się, że mam za słabą kondycję i skończyłam po 4 dniach :/

      Usuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger