Yankee Candle - Spiced Orange



Informacja od producenta:

Wosk Spiced Orange to rozgrzewająca tarteletka - 
idealna na chłodne, jesienne i zimowe
wieczory, otulająca ciepło nietuzinkowym aromatem, 
w którym sprawnie przenikają się nuty 
cytrusów i przypraw korzennych. Ciemny wosk uwodzi
pięknym kolorem i jeszcze piękniejszym
zapachem. Na pierwszym planie wyczuć można
energetyczną pomarańczę, której wysoki,
orzeźwiający i lekki aromat przeplatany jest niskimi akordami
imbiru, cynamonu i przekornych goździków.
Doskonale zbilansowana propozycja od Yankee Candle to
przeciwwaga dla chłodnego powietrza i smętnej
pluchy - idealny poprawiacz nastrojui wierny towarzysz
   długich wieczorów.




Zapach jest dość mocny jak dla mnie w sam raz. Jest to
na razie 1 z 4 zapachów, które posiadam, lecz
zdecydowanie to moja perełka. W wosku przeważa zapach
pomarańczy, ale nie ma problemu z wyczuciem
przypraw, które są w nim zawarte. Przypomina mi lekko
zapach coca coli :)


Ocena: 

6/6


Ten zapach możecie kupić tutaj: KLIK



19 komentarzy:

  1. Oo musze wypróbować ! :)

    http://alekssandrasssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile to kosztuje? :)
    Może wspolna obserwacja jeżeli spodoba ci sie mój blog oczywiście :)



    pola-na-blogu.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy gdzie kupujesz, ale coś koło 7 zł :)

      Usuń
  3. zastanawiam się, dlaczego go jeszcze nie miałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro idę sobie właśnie kupić Ynakee Candle. Nie wiem jeszcze jaki zapach ale to się zobaczy :D

    http://allexandrablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te świeczki, u mnie nigdzie nie widziałam tego zapachu. muszę poszukać ! :)
    http://mysteriousxworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa jak wosk pachnie na żywo, ale mimo wszystko z yankee candle moim ulubieńcem i tak pozostanie cinnamon & sugar :)
    http://hautecouturesymphony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jeden wosk, ale jakoś mnie nie zachwycił... Może kiedyś skuszę się na inny, póki co szkoda mi pieniędzy - wolę pachnące świeczki, kadzidełka itd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie świeczki zapachowe są za słabe :)

      Usuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger