Yankee Candle - Christmas Eve




Informacja od producenta:

W oczekiwaniu na pojawienie się na niebie "tej" pierwszej
gwiazdy - dobrze jest potrenować cierpliwość
i wprowadzać się stopniowo w świąteczny nastrój. Jak to
zrobić? Wystarczy zasiąść wygodnie w fotelu,
otulić się ciepłym pledem, zaparzyć herbatę i rozgrzać wosk
Christmas Eve. Wigilijna tarteletka od Yankee
Candle to miszmasz słodkich śliwek i owoców kandyzowanych.
Całość pachnie i smakuje jak najwytrawniejszy,
grudniowy keks i pozwala na to, aby delektować się świąteczną
atmosferą przez 365 dni w roku. Bo wosk Christmas
Eve to hołd dla bożonarodzeniowej atmosfery i esencja wigilijnego
oczekiwania na pierwszą gwiazdkę.


Świetny zapach na świąteczny okres. Mimo, że według mnie
jest zbyt słaby, dobrze wyczuwalna jest słodkość
śliwek i kandyzowanych owoców. Wprowadza w świąteczny nastrój. Polecam go zdecydowanie
 wszystkim, którzy tęsknią za świętami Bożego Narodzenia.


Ocena:

5/6

Wosk znajdziecie TUTAJ








6 komentarzy:

  1. Również mam woski Yankee Candle ale nie maiłam jeszcze okazji ich palić ponieważ nie kupiłam jeszcze kominka.
    Masz bardzo fajnego bloga
    Powodzenia w blogowaniu
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój kupiłam w Hebe za ok. 10 zł
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Uwielbiam wieczorem odpalić kominek z woskiem Yankee Candle, pięknie pachną :)

    Pozdrawiam,
    www.xpepperberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wpis :)
    Fajnego masz bloga będe wpadać częściej :)
    Obserwuje zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger