Joanna - peeling z czarna porzeczka


Informacja od producenta:

Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza
i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura
zawiera nawilżający ekstrakt z czarnej porzeczki oraz drobinki
ścierające, które usuwają zanieczyszczenia 
i martwe komórki naskórka.

Wspaniałe rezultaty:

oczyszczona i odświeżona skóra
gładsza i milsza w dotyku
przyjemnie pachnąca

Sposób użycia:

Niewielką ilość peelingu nanieść na zwilżoną skórę.
Masować kolistymi ruchami do pojawienia się piany, a następnie
spłukać. Stosować 2-3 razy w tygodniu.



Skład:

Aqua, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin,
Cocamidopropyl Betaine, Acrylates/C10-30
Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Laureth Sulfosuccinate,
Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Xanthan Gum,
Triethanolamine, Polyquaternium-7, Coceth-7, PPG-1-PEG-9
Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor 
Oil, Ribes Nigrum Fruit Extract, Propylene Glycol, Disodium 
Edta, Parfum, Synthetic Wax, DMDM Hydantoin,
Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:60730,
CI:45100, CI:77499

Cena regularna: 

3,79 zł (Biedronka)

Pojemność: 

100 ml


Peeling jest świetny:
dobrze oczyszcza
ślicznie pachnie
nie podrażnia skóry
zawiera wiele drobinek
jest ogólnie dostępny
mała cena

Moja ocena:

6/6

Wczoraj dobiłam do 10,000 wyświetleń.
Dziękuję Wam








8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten produkt :D Uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bardzo polubiłam z tym peelingiem ;)

      Usuń
  2. Peelingi z Joanny to pierwsze jakie miałam tego typu produkty, byłam niesamowicie zauroczona efektem dopóki nie spróbowałam innych zdzieraków :)
    Wolę mocniejsze peelingi lub po prostu domowej roboty zdzierak kawowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam kiedyś peeling kawowy, ale strasznie wszystko budził, ale zapewne do niego wrócę :)

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki o zapachu owoców :) może i ten peeling kiedyś wyprubuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Za taką cenę warto wypróbować. Używam innych peelingów zwykle kawowych lub cukrowych :)
    Zapraszam na moje rozdanie. Można wygrać m.in kartę podarunkową do drogerii. Pojawił się też u mnie na blogu pierwszy filmik :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger