Kallos - Keratin mask

Ostatnio męczy mnie grypa więc mam więcej 
czasu na pisanie postów, czas na kolejną recenzję :)


Informacja od producenta:

Maska do włosów w kremie Kallos Keratin z wyciągiem z keratyny i proteiny mlecznej do suchych, łamiących się poddanych zabiegom chemicznym włosów. Dzięki zawartości keratyny i proteiny mlecznej o regenerujących właściwościach odbudowuje naturalną strukturę włosów, wypełniając ubytki. Odżywia i chroni suche, łamiące się włókna włosów. Po zastosowaniu włosy stają się łatwe do układania, miękkie w dotyku i lśniące.

Sposób użycia:

Nałożyć na umyte, wytarte ręcznikiem włosy. Zmyć dokładnie po 5 minutach.


Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Propylene Glycol, Hydrolized Milk Protein, Hydrolized Keratin, Cyclopentasilioxane, Dimenthiconol, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

                   

Cena regularna:

ok. 10 zł (Hebe)

Pojemność:

1000 ml


Ja staram się używać maskę 1x w tygodniu, aby nie doprowadzić do przeproteinowania włosów. 
Po jej zastosowaniu włosy są miękkie, lśniące i wręcz przelewają się przez palce. Jest to najlepsza maska jaką kiedykolwiek spotkałam. Nakładam ją na 30-40 pod czepek i ręcznik.

Moja ocena:

6/6

Jak zwykle, ktoś z Was stosował tę maskę? 
Czekam na komentarze :)
Pozdrawiam :*








7 komentarzy:

  1. Używam jej obecnie i jestem bardzo zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam sie nad jej kupnem ale moje włosy sie z nią raczej nie polubią. Wola oleje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. wyzdrowiałam pochodziłam 1,5 tyg do szkoły i znowu mnie coś bierze :/ Dziękuję :*

      Usuń
  4. Tej wersji jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej wersji jeszcze nie miałam,chociaż kusi mnie już od kilku tygodni.Muszę wybrać się do Hebe.Kiedyś testowałam maskę Kllosa z proteinami mleka i była szczerze mówiąc słaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam tą drugą i kończyłam ją z bólem, strasznie nie przypadła mi do gustu :)

      Usuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger