Denko styczen-luty 2015

Zauważyłam, że wiele blogów już powstawiało swoje denka,
czas na mnie :) 




Isana Winterdusche: miał dość przyjemny zapach, dobrze się
pienił, nie wysuszał, zauroczyło mnie śliczne opakowanie.
Czy kupię go ponownie?: NIEDOSTĘPNY


Lady Speed Stick - Aerosol: ładny zapach, poręczne opakowanie,
dobra ochrona przed potem
Czy kupię go ponownie?: TAK


Avon - Mr Frosty Bubblebath Bain Mousse: śliczny zapach jabłka
z cynamonem, lecz słabo wyczuwalny na skórze, 
urocze opakowanie.
Czy kupię go ponownie?: NIEDOSTĘPNY


Gliss Kur - Ekspresowa odżywka regeneracyjna: nawilżała włosy, ułatwiała rozczesywanie, przyjemny zapach,
 dobrze się rozprowadzała
Czy kupię go ponownie?: TAK


Nivea - Creme: zwyczajny krem, którego zużyłam już ente opakowanie, bezzapachowy, świetnie nawilżający
Czy kupię go ponownie?: TAK


Avon naturals - Herbal Night cream: zużycie mamy, dobre nawilżenie skóry, ładny zapach, poręczne opakowanie
Czy kupi go ponownie?: MOŻE


Marion - kuracja z olejkiem arganowym: bardzo ładny zapach, niewielka ilość wystarczyła by zwilżyć moje podniszczone końcówki, świetna buteleczka z dozownikiem dzięki, któremu można nabrać właściwą ilość produktu
Czy kupię go ponownie?: TAK


Synergen - compact powder: uwielbiam ten puder, ma całkiem niezłe krycie, nie wywołuje żadnych nowych wyprysków,
 bardzo dobrze matuje
Czy kupię go ponownie?: TAK


Maybelline - the colossal volum express mascara: całkiem niezły tusz, dobre nasycenie koloru, długo utrzymywał się na rzęsach.
Czy kupię go ponownie?: MOŻE


Eveline cosmetics - Big volume lash: zużycie moje i mamy, mój zdecydowany faworyt wśród tuszy, nie kruszył się, 
szczoteczka świetnie rozdzielała rzęsy, bardzo dobre
 nasycenie koloru
Czy kupię go ponownie?: TAK


Marion Spa - maseczka oczyszczająca PEEL OFF: całkiem niezła maseczka, wygładzała skórę, nie powodowała wyprysków
Czy kupię go ponownie?: MOŻE


Kneipp - aromatyczny płyn pielęgnujący pod prysznic: pierwsze co poczułam po otwarciu saszetki to bardzo mocny, 
orzeźwiający zapach cytryny, świetnie się pienił i rzeczywiście poprawił nastrój. Zastanawiam się nad pełnowymiarową wersją.
Czy kupię go ponownie?: MOŻE


Synergen - Anti-pickel maske: nieco szczypała w twarz, lecz dobrze ją oczyszczała, miała nieco zbyt rzadką
 konsystencję, każda saszetka starczała na 3 użycia.
Czy kupię go ponownie?: TAK


Isana - badesalz traumzeit: lubiany przeze mnie zapach lawendy jest tutaj nieco za mocny i przy zbyt długim siedzeniu
 w wannie rozbolała mnie głowa. Raczej wypróbuję
 inne warianty zapachowe.
Czy kupię go ponownie?: MOŻE

Dobrnęłam do końca :) nie jest to może zbyt duże denko, ale i tak wymagało długiego zużywania. Może ktoś z Was
 miał, któryś z tych produktów? Podzielcie się w komentarzach.


6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię maskarę Maybelline Colossal volum express

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzę kilka znanych mi produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie puder Synergen się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo już szukam tej maseczki z Marion,byłam już w kilku rossmanach i mniejszych drogeriach i nigdzie jej nie ma. Czy po wyschnięciu rzeczywiście ściąga się jak coś na kształt gumy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą maseczkę znajdziesz w Naturze :) Ściąga się tak, ale nie w całości tylko kawalkami :)

      Usuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger