Dove-intensywnie nawilżający balsam do ciała

Informacja od producenta:
Intensywnie nawilżający balsam do ciała do bardzo suchej skóry łączy w sobie dwa z najbardziej intensywnych składników nawilżających: odżywcze olejki oraz bogaty krem nawilżający. Duża zawartość gliceryny pomaga przywrócić naturalną równowagę wodną naskórka, a kompozycja odpowiednio dobranych silikonów pozwala wytworzyć na powierzchni skóry warstwę, która uzupełnia niedobory substancji odżywczych. Dzięki temu skóra ciała jest bardziej miękka i gładka.
Opakowanie i konsystencja:
Nie posiadam pełnowymiarowej butelki z balsamem tylko myślę, że próbkę o wielkości około 100 ml przywiezioną z Austrii. Balsam znajduje się w białej plastikowej, że tak powiem butelce z bardzo minimalistyczną szatą graficzną.
Sposób użycia:
Balsam nałożyć na skórę i pozostawić do wyschnięcia.
Skład:
Działanie:
Używałam go w dwojaki sposób tzn. tylko do nawilżania dłoni jak i to smarowania całego ciała i myślę, że coś mogę o nim powiedzieć. Ma dość gęstą konsystencję i potrzebe go niewiele, żeby dobrze nawilżyć skórę co sprawia, że jest wydajny. W opakowaniu ma bardzo ładny zapach lecz na skórze się on zmienia i niektórym może po prostu nie odpowiadać. Smarując dłonie w słońcu zauwazyłam, że dość mocno się klei, lecz przy normalnym stosowaniu jest to znośne bo nie klei się tak bardzo. To jak nawilża skórę rekompensuje wszystkie minusy.
Cena i dostępność:
Szczerze to nie mam pojęcia gdzie jest dostępny o ile w ogóle jest dostępny lecz jego cenę znajdziecie tutaj.

Posiadałyście go kiedyś? Jeśli tak to jak Wam się sprawdził? Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. Ten balsam widziałam w rossmanie. 😊 mam w domu kilka produktów z tej firmy i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szukałam na stronie rossmanna i nie moglam znaleźć dlatego nie bylam pewna czy jest dostępny ;)

      Usuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger