Liebster Blog Award


Właśnie się dowiedziałam, że zostałam 
nominowana do LBA :) przez blog: http://taktojastynowa.blogspot.com/

Polega to na tym, że: 

" Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana 
od innego blogera w ramach uznania za 
''dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów
o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje 
możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody
należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych
od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz
11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz
im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię
 nominował".

A teraz pytania i odpowiedzi:

1. Kiedy postanowiłaś, że stworzysz bloga?

Było to gdzieś w okolicach ferii. Pierwszy blog nie 
wypalił to założyłam kolejnego z tym jest o wiele lepiej :)


2. Podaj link do bloga, który jest twoją inspiracją.

Mam parę takich blogów, ale mogę dać tylko jeden, więc


3. Dlaczego ten blog Ciebie inspiruje?

Od niedawna na blogu zaczęłam umieszczać posty
kosmetyczne i to właśnie u Daquerre podpatrywałam jak
pisać takie posty.


4. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?

Prowadzenie bloga, książki :D


5. Jaki jest Twój ulubiony kolor cieni do powiek? 

Nie mam ulubionego, ale chcę kupić sobie jakiś 
matowy cień w kolorze nude.


6. Kiedy najczęściej piszesz posty? 

Wieczorami.


7. Błyszczyk czy pomadka do ust? 

Zdecydowanie pomadka.


8. Jakie jest Twoje marzenie?

Pojechać na koncert Linkin Park ♥


9.Zaglądasz na mojego bloga?

Dopiero go poznałam, ale na pewno będę.


10. Impreza czy telewizja?

Impreza


11. Cieszysz się, że zostałaś nominowana?

Wiadomo, że tak (:

Nominuję:


Pytania:

1. Ulubiona potrawa?
2. Masz jakiś blog, który najczęściej odwiedzasz (podaj link).
3. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
4. Obserwujesz mnie lub masz taki zamiar?
5. Lubisz czytać? Jakie książki preferujesz?
6. Twoje zainteresowania?
7. Co poprawia Ci humor?
8. Najlepszy sposób na relaks wg Ciebie to?
9. Co lubisz robić gdy masz czas tylko dla siebie?
10. Ulubiony zespół/piosenkarka/piosenkarz?
11. Morze czy góry?

Bardzo dziękuję za nominację :*





14 komentarzy:

  1. Ojejku! Jutro wezmę się za ten post! Dziękuję i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała o_o
    wooow :3
    mój bloog--->http://nutelloporadnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji! :*
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiem na nominację, jak tylko znajdę chwilę czasu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję ! ja również odpowiem na nominację już wkrótce. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie napisałam;) http://livee-for-the-moment.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za nominacje, przy pierwszej wolnej chwili wezmę się za nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :)
    Gratuluje nominacji
    Zapraszam do mnie
    julkablo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post ! :)


    Zapraszam do siebie : http://modolivem.blogspot.com/ jeszcze 21 osób i będzie 400 obs BARDZO BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA POMOC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny tag i gratuluje nominacji.
    Pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili do mnie.
    pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest mi bardzo miło, że ktoś docenia mojego bloga :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger