Garnier Fructis Goodbye Damage


Informacja od producenta:

Silnie działająca formuła wzbogacona o Keraphyll 
i olejek z owoców amli naprawia
zniszczone włosy od wewnątrz i wypełnia ich ubytki.

Sposób użycia:

Nakładaj na zwilżone włosy, masuj i spłucz. Aby zapewnić
włosom kompleksową pielęgnację, stosuj
pozostałe produkty z gamy FRUCTIS GOODBYE DAMAGE.

Skład: 

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine,
Sodium Lauryl Sulfate, Glycol Distearate, Sodium
Chloride, Amodimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium
Chloride, Niacinamide, Saccharum Officinarum
Extract, Sodium Benzoate, Hydrolyzed Vegetable Protein
PG-Propyl Silanetriol, Sodium Hydroxide, 
PPG-5-Ceteth-20, Trideceth-6, Salicylic Acid, Limonene,
Camellia Sinensis Leaf  Extract, Linalool, Benzyl
Salicylate, Benzyl Alcohol, Pyrus Malus Extract, Carbomer,
Pyridoxine Hci, Cytric Acid, Cetrimonium
Chloride, Butylphenyl, Methylpropional, Citrus Medica
Limonum Peel Extract, Hexyl Cinnamal,
Phyllanthus Emblica Fruit Extract, Parfum

Cena regularna:  

10 zł

Pojemność:

400 ml


Szampon zmiękcza włosy, nie plącze, ułatwia 
rozczesywanie. Po wysuszeniu włosy
są sypkie, u mnie nie wywołał łupieżu. Nie odbudowuje
włosa, lecz mimo wszystko jest świetny.

Ocena:

 5/6


Może ktoś z Was go stosował, oceńcie go w komentarzach :)








8 komentarzy:

  1. Nie przepadam za marka Garnier zwłaszcza jeśli chodzi o włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy szampon Garniera i dla moich włosów jest świetny :D

      Usuń
  2. świetny post

    poklikasz mi w 4 linki z sheinside? byłabym wdzięczna, rewanżuję się 3 komentarzami
    szczegóły tutaj http://rosewithcherry.blogspot.com/2015/01/wishlist-sheinside.html
    obs/obs? daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam, ale zachęciło mnie to, że nie plącze i ułatwia rozczesywanie włosów:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam próbkę swego czasu z wizażu. nie sprawdził się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na wizażu nie była przypadkiem próbka odżywki?

      Usuń
  5. Ta seria jest obłędna. Zdecydowanie mój faworyt. Dziękuję za dołączenie do SPINLISTY :) dopisałam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger