Bloker


 Informacja od producenta:
Regulator pocenia - działanie blokujące: skutecznie redukuje
nadmierne pocenie. Ogranicza wydzielanie potu
i przykrego zapachu. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.
Nie zawiera parabenów i barwników.
Sposób użycia:
Używać przez 2-3 dni na noc, na czystą i suchą skórę pod
pachami, pozostawić do całkowitego 
wyschnięcia. Następnie stosować 1-2 razy w tygodniu.
Nie należy aplikować preparatu powtórnie
 rano. Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji.




Skład:
Aqua (Water), Aluminium Chloride, Glycerin, 
PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,
Hydroxyethylcellulose, Potassium Sorbate,
Parfum (Fragrance), Citronellol, Limonene

Cena regularna:
6,90 zł

Pojemność:
60 ml


Co do Blokera raczej nie mam zastrzeżeń. Ziaja pozytywnie
mnie zaskoczyła. Dość tani produkt o bardzo
dobrym działaniu. Osobiście Bloker mi się spodobał. Jest
bardzo wydajny, bezzapachowy. Jedynym jego
minusem jest to, że podrażnia skórę :/ Mimo tego i tak go
używam i jest świetny :) Jeżeli ktoś ma takie
problemy szczerze go polecam.

Ocena:
9/10


Jeżeli ktoś z Was używał Blokera niech wypowie się
w komentarzu ;) Życzę wszystkim miłego
wieczorku. Dla mnie nie będzie zbyt miły, gdyż
muszę napisać wypracowanie na 3 strony
i w ogóle nie wiem jak zacząć :( Pod postem zostawiajcie
linki do swoich blogów. Postaram się każdy
odwiedzić w wolnym czasie (:

Dziękuję za już 53 obserwacje :) Z dnia na dzień 
coraz więcej Was przybywa :D


Biorę udział w kolejnym konkursie tym razem
nagrodą jest Tangle Teezer,
który pragnę mieć najbardziej na świecie :D


Link do rozdania:



17 komentarzy:

  1. O, właśnie kiedyś się nad nim zastanawiałam, ale jakoś się nie skusiłam, ale po tej recenzji na pewno się skuszę.
    Ja ogólnie lubię tą firmę, jest jak dla mnie świetna. :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałąm jeszcze ale sięzastanawiałam nad jego zakupem :) Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno się skuszę:) zapraszam do siebie i na konkurs!:) http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadziwiajace ze produkt o tak niskiej cenie dziala tak skutecznie:)
    Obserwuje;*
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. przydatny post :D
    Co powiesz na obserwacje ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz a ja szybciutko się odwdzięczę <3 :)

    Zapraszam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie uzywałam ;P Fajny post ^-^
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam tego produktu :333
    Pozdrawiam :**
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na szczęście nie mam takich problemów :)

    i zapraszam do siebie, do obserwowania i komentowania, odwdzięczam się :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem zadowolona z Blokera :)
    Bardzo fajny blog. Z chęcią zostanę na dłużej. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie używałam ale może spróbuję :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam, i byłam zadowolona ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go jeszcze, wystarczają mi zwykłe antyperspiranty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy tego nie miałam, ciekawie sie prezentuje :>

    Zapraszam do konkursu:
    http://sayhellomardam.blogspot.com/2014/10/competition.html

    OdpowiedzUsuń
  14. dodałam do obserwowanych, super blogasek:D zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger