Zmiana:


Jak postanowiłam, tak zrobiłam :D
Nazwa bloga została zmieniona z dietetycznieitreningowo.blogspot.com na
dietetyczno-kosmetycznie.blogspot.com


Jak nazwa wskazuje będą się tu pojawiać wpisy
o zdrowym i sportowym stylu życia, a
także o testowaniu kosmetyków i nie tylko ;)


Zmieniłam nazwę bloga, gdyż chciałam
stworzyć coś osobnego o kosmetykach, lecz 
stwierdziłam, że nie ma sensu 
zakładać kolejnego bloga tylko tego lekko 
zmodyfikować :D


Jak Wam się podoba nowa nazwa bloga
i nagłówek? Wypowiedzcie
się w komentarzach. Pozostawcie także 
linki do swoich blogów ;)
Postaram się każdy odwiedzić.


2 komentarze:

  1. Super! Będę zaglądać! :)
    Zapraszam do mnie zdrowoiwesolo2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym nieco zmieniła nagłówek, szczególnie ten napis na nim, bo według mnie jest taki zwykły.
    Jeśli chodzi o zmianę nazwy bloga to zgadzam się, lepiej dać z siebie wszystko na jednym blogu, niż dać z siebie połowe na dwóch osobnych. :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger