Dietetyczne serniczki migdałowe + konkurs




Składniki:

1 kg sera twarogowego 0% tłuszczu
2 czubate łyżki mąki ziemniaczanej
2 jajka + 1 białko
2 czubate łyżki cukru trzcinowego lub brzozowego, stewii
lub innego zamiennika cukru (odpowiednio mniejszyć ilość)
100 g krojonych migdałów
80 g migdałów w płatkach

Wykonanie:

Piekarnik rozgrzewamy do 180C. Twaróg, jajka, mąkę,
cukier i krojone migdały mieszamy w dużej misce do uzyskania
gładkiej, jednolitej konsystencji. Masę przekładamy do silikonowych lub papierowych papilotek i posypujemy gęsto
płatkami migdałów. Zmniejszamy temperaturę pieczenia
do 120C i wstawiamy nasze serniczki do piekarnika na ok. 30 min.

Smacznego!

______________________________________

Wzięłam udział w konkursie:



Każdy like jest dla mnie bardzo ważny ;) Chciałabym 
Was prosić o like pod tym zdjęciem:

FOTO


Z góry dziękuję i zapraszam na kolejne posty :D



Źródło: facebook-1000 sposobów na zdrowe zamienniki słodyczy

10 komentarzy:

  1. chyba zapisze sobie w zakładce ten przepis, chciałam spróbować coś takiego zrobić http://iridiss.blogspot.com/
    dodaje do obs

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy przepis ;) Mam podobny przepis na dietetyczny sernik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepysznie wygląda :)

    Zapraszam do mnie! :) www.camesss.blogspot.com obserwujemy? ;) Jeśli jesteś chętna to odpisz u mnie w komentarzu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już zrobiłam sobie zdjęcie przepisu i dzisiaj mam zamiar je zrobić :) I tak miałam coś upiec, a wygląda przepysznie :) Obserwuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobie sobie taki serniczek :)
    ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na ciasto dietetyczne z chceica z korzystam z przepisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger