Endomondo

Tak Google Play opisuje aplikację:

Endomondo to najwyżej oceniana aplikacja tego 
typu dla systemu Android. Idealna do biegania, jazdy 
na rowerze, chodzenia i innych dyscyplin. 
Dołącz do 20 milionów użytkowników
i uwolnij Twoje endorfiny!

Jak ja ją oceniam:

Endomondo odkryłam już w tamtym roku, lecz
dopiero teraz zaczęłam z niej korzystać ;) Świetnie
nadaje się do uprawiania przeróżnych 
sportów. Nie zacina się, wszystko sprawnie
działa. Apka godna polecenia.


Po zalogowaniu aplikacja wyglada tak. 


Tutaj wybieramy rodzaj treningu.


Duży wybór dyscyplin.


Mamy do wyboru wiele rywalizacji.

Osobiście codziennie wspieram każdą z rywalizacji,
a w szczególności Pomoc mierzona kilometrami, która 
zbiera pieniądze dla podopiecznych
fundacji TVN.


Endomondo jest dostępne także na stronie internetowej ;)

2 komentarze:

  1. u mnie aplikacja się bardzo często zacina i gdyby nie akcja fundacji to bym ją zmieniła

    OdpowiedzUsuń
  2. moje koleżanki, a także ja ją używamy i jeszcze się z niczym takim nie spotkałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger