Hula-hop


Kręcenie hula-hop jest świetnym i przyjemnym 
ćwiczeniem, dzięki któremu możemy łatwo wymodelować
sylwetkę ;)


Zalety kręcenia hula-hop:

modelujemy sylwetkę

tracimy zbędne cm w okolicach talii i bioder

spalamy tkankę tłuszczową

w jakimś stopniu ujędrniamy pośladki i uda 


Dzięki codziennym treningom w dość krótkim czasie
uzuskujemy efekty. Podczas wybierania hula-hop
powinniśmy zwracać uwagę na jego wagę. Odpowiednie
kołko waży 1,5-2 kg. Można zakupić także hula-hop
z masażerem, lecz podczas jego używania należy uważać,
gdyż można sobie narobić siniaków :C Godzinne 
kręcenie spala ok. 250 kcal.

Efekty:







5 komentarzy:

  1. Ciekawy post ;D Jak i Blog Zapraszam Do mnie Może się coś spodoba ? :D http://werix-blog1.blogspot.com/ + za każdy miły komentarz Odwdzięczam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ;)
    Oczywiście wpadnę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Nie wiedzialam, że hula hop może przynieść takie efekty, trzeba będzie wypróbować :) Obserwuje i czekam na więcej! Pozdrawiam www.lovelybyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam własnie to z wypustkami i siniaki tworzą sie na początku, a poźniej sie człowiek i ciało przyzwyczaja. Ile czasu dziennie kręcisz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam hula hop bez wypustek lekko ciężkie i przyznaję w wielkim żalem, że nie potrafie krecić hula hop. Miałam kilka podejść no i nie mogę się nauczyć a bardzo bym chciała. Jakieś wskazówki? :)

      Usuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger