Batiste-suchy szampon dla szatynek

Dzisiaj o suchym szamponie od Batiste. Zapraszam do czytania:)
Informacja od producenta:
Opakowaie i konsystencja:
Szuchy szampon znajduje się w podłużnej puszce o pojemności 200 ml. Jest w formie sprayu, który momentalnie zmienia się w brązowy proszek.
Sposób użycia:
Mocno wstrząsnąć i rozpylić u nasady włosów z odległości ok. 30 cm. Przez kilkanaście sekund wmasować produkt we włosy. Rozczesać włosy i ułożyć jak zwykle.
Skład:
Działanie:
Szampon świetnie odświeża włosy i zwiększa objętość. Pomimo zalet niestety ma też wady. Proszek okropnie brudzi co nie ułatwia jego używania. Przy robieniu zdjęć gdy znalazł się na mojej ręce zaczął mnie okropnie piec i spowodował zaczerwienienie skóry. Mimo,że bardzo go lubię i pojawił się w ulubieńcach stycznia mam mieszane uczucia co do niego.
Cena i dostepność:
Z łatwością kupimy go w Hebe, Rossmannie czy Super-pharmie. Jego cena w Rossmannie to 16,99 zł.

Byłyście lub jesteście w jego posiadaniu? Jak Wam się sprawdza? Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Ja go miałam, u mnie na skórze nie wywoływał żadnych reakcji alergicznych, na moich ciemnnych włosach się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to z moją skórą jest coś nie tak ale byłam w ogromnym szoku jak skóra zaczęła mnie piec :)

      Usuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger