Jantar-Odżywka z wyciągiem z bursztynu

Dziś opowiem Wam o fenomenalnej odżywce (wcierce) od Jantar. Zapraszam do czytania :)
Informacja od prodecenta:
Opakowanie i konsystencja:
Wcierka znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 100 ml. Jest koloru słomkowego o dość przyjemnej lejącej konsystencji.
Sposób użycia:
Wcierać codziennie w skórę głowy przez 3 tygodnie, po kilku dniach przerwy wznowić kurację. Nie spłukiwać
Skład:
Działanie:
Ja tą odżywkę stosowałam na dwa różne sposoby, ponieważ byłam ciekawa jej działania w dwóch róznych sytuacjach. Ja nakładałam ją sposobem, który został przedstawiony przez Agnieszkę w tym filmiku, która swoją drogą prowadzi świetny kanał o pielęgnacji włosów i serdecznie ją polecam :). Czas na przedstawienie pierwszego sposobu: nakładałam wcierkę codziennie na suchą skórę głowy i także codziennie myłam włosy szamponem na zmianę z odżywką, o której pisałam w tym poście. Nie chciałam używać tylko szamponu bo bałam się, że moje włosy się do tego przyzwyczają, gdyż szamponem myję je tylko 3x w tygodniu. Kolejną metodą, którą stosuję od 2 tygodni jest nakładanie wcierki po każdym umyciu wlosów na wilgotną skórę głowy i delikatnie wmasowuje. Szczerze mogę przyznać, że pierwsza metoda jest zdecydowanie lepsza i każdemu ją polecam :) Moje włosy stały się silniejsze, wyrażnie odżywione. Co najważniejsze włosy przestały mi wypadać tak bardzo jak przed kuracją. Wyrosło mi wiele baby hair i nie tylko wizualnie zrobiło się ich więcej. Ta odżywka jest cudowna i zdecydowanie godna polecenia.
Cena i dostępność:
Bez trudu znajdziecie ją w każdej drogerii, a nawet w biedronce. Jej cenę porównajcie tutaj.

Znacie i lubicie tą wcierkę? Opowiedźcie o tym w komentarzach, pozdrawiam :)






8 komentarzy:

  1. Tak ciagle się na nią czaje i nie mogę zdecydować, chciałabym ja sprawdzić jak u mnie sie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Ja także stosowałam tą odżywkę i mi również pomogła , szczególnie przy skroniach moje włosy , które były bardzo krótkie urosły w dość szybkim tempie :)
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do Siebie !
    http://misiz95.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą wcierkę,u mnie działa podobnie jak u ciebie. Włosy są silniejsze, gęstsze i ładniejsze. Z tej serii mam też szampon i mgiełkę, mgiełka jest świetna a szampon średni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również się sprawdziła :) mgiełki nie stosowałam, ale szampon już tak, ale o tym za niedługo :)

      Usuń
  4. Niestety u mnie kosmetyki firmy jantar się nie sprawdziły.
    Ciekawy post, pozdrawiam ;)
    http://differentworldsofficjal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger