Garnier-Oil repair 3

Dzisiaj mam dla Was świetną odżywkę,która mi się sprawidziła i jestem ciekawa jak u Was z nią było, a może wcale jej nie znacie? Zapraszam do czytania :)
Informacja od producenta:
Opakowanie i konsystencja:
Odżywka znajduje się w podłużnym opakowaniu o pojemności 200 ml. Jest utrzymane w żółto-zielonej kolorystyce. Odżywka jest dość gęsta w białym kolorze.
Sposób użycia:
Po umyciu włosów szamponem nałóż na nie odżywkę aż po same końce, następnie spłucz.
Skład:
Działanie:
Odżywka nałożona na odciśnięte włosy i pozostawiona na kilka minut daje świetne efekty. Zmiękcza włosy, ułatwia ich rozczesywanie i pozostawia je jedwabiste w dotyku. Ma piękny zapach, który myślę, że zawdziecza olejkom w niej zawartych. Moim zdaniem nieżle nadaje się do mycia włosów jeżeli ktoś robi to codziennie. Mimo średniej wydajności zdecydowanie godna polecenia.
Cena i dostępność:
Z łatwością znajdziemy ją w drogeriach czy marketach. Jej cena w Rossmannie to 8,99 zł

Sprawdziła się u Was? Polecacie? :)




6 komentarzy:

  1. Nie miałam odżywki, ale mam szampon pomarańczowy i sprawdza się dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W starszych postach znajdziesz jego recenzje :)

      Usuń
  2. Będę musiała przetestowac :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serca ;) również pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Bardzo ją lubię, kończę właśnie kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obecnie jestem w fazie testowania kolejnej odzywki :) Efekty wkrótce na blogu :)

      Usuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger