Obejrzane: Styczeń 2017

Postanowiłam, że będę tu umieszczać podsumowania miesiącą pod względem ulubieńców i obejrzanych filmów. W minionym miesiącu było ich zaledwie 7, gdyż w styczniu postawiłam na "Chirurgów" i dopóki ich nie dokończę filmów nie będzie tu zbyt dużo. Zapraszam do czytania :)

1. Komedia romantyczna
Komedia o dziewczynie imieniem Julie, która pragnie mieć chłopaka, lecz jest niezbyt urodziwa. Moja ocena:7











2. Pitch perfect
Film opowiada o rywalizacji pomiędzy chórami a capella. Jeżeli lubicie filmy typu musical to zdecydowanie film dla Was. Moja ocena:9











3. 12 prac Asteriksa
Film animowany o Galach, którrzy na polecenie Juliusza Cezara mają wykonać 12 prac wzorowanych na Herkulesie. Szczerze to ten film mnie okropnie znudził. Moja ocena:5










4. Szefowie wrogowie 
Opowiada o 3 przyjaciół, którzy nienawidzą swoich szefów i zaczynają główkować jak się ich pozbyć. Moja ocena:8










5. Jak wytresować smoka
 Kolejny film animowany przedstawiający chłopca-Wikinga, który nie potrafi polować na smoki i zaprzyjaźnia się z nimi. Moja ocena:9












6. Żona do podziału
Komedia o małżeństwie, które stara się o dziecko. W międzyczasie niespodziewanie przyjeżdża do nich były mąż kobiety i wszystko zaczyna się komplikować. Moja ocena:7










7. Straż sąsiedzka

Już ostatni film styczniao 4 mężczyznach, którzy zakładają straż sąsiedzką po tym jak w sklepie, w którym pracuje jeden z nich ginie ochroniarz. Moja ocena:8











Znacie te filmy, lubicie? Dajcie znać w komentarzach :)

8 komentarzy:

  1. Część z tych filmów widziałam, ale żaden nie należy do moich ulubieńców.
    Smok z "Jak wytresować smoka" jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chcesz oglądać za darmo i pobierać filmy także za darmo wejdź na http://filmowyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tych filmach, ale jakoś nie mogę się zebrać, żeby je obejrzeć. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że warto poświęcić trochę czasu na obejrzenie ich :)

      Usuń
  4. wow, sporo udało Ci się obejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to jak na mnie to naprawdę mało :)

      Usuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger