Ulubieńcy: Styczeń 2017

Zaprszam na ulubieńców stycznia :)
KOSMETYCZNI
1.Avon planet spa-masło do ciała
Od początku roku postanowiłam, że będę starać się nawilżać skórę. Wybór padł na to masło i zdecydowanie nie żałuję, że je wybrałam, ponieważ świetnie nawilża ciało i myślę, że w najbliższym czasie ukaże się jego recenzja.
2.Batiste-suchy szampon
Jestem posiadaczką wersji dla brunetek i wręcz wielbie ten szampon, bo odkąd go kupiłam już nie raz uratował mnie przez nieświeżymi włosami

3.Garnier-płyn micelarny
To mój ulubieniec już od ponad połowy roku. Jego dokładniejszą recenzję znajdziecie tutaj
NIEKOSMETYCZNI
1.Chirurdzy
Minionego miesiąca stałam się ogromną fanką tego serialu i wręcz nałogowo go ogładam :) Opowiada o losach 5 przyjaciół, którzy są stażystami, a następnie rezydentami w amerykańskim szpitalu Seattle Grace Hospital.
2.Spotify
Muzyka jest nieodłączną częścią mojego życia. Uwielbiam jej słuchać, a aplikacja Spotify jest do tego doskonała. Znajduje się w niej wiele kategorii czy playlist, które ułatwiają odszukanie muzyki na jaką mamy ochotę. Moim zdecydowanym ulubieńcem stycznia jest playlista Soft Rock
3.Blog urodaiwlosy.pl
Trafiłam na niego stosunkowo niedawno, lecz już jestem stałą czytelniczką tego bloga. Jest prowadzony przez sympatyczną Martę, która robi przepiękne zdjęcia i pisze świetne posty. Bardzo podoba mi się wizualnie jej strona. Polecam każdemu zainteresowanemu tematyką zawartą w nazwie bloga.

Znaleźli się tu jacyś Wasi ulubieńcy? Czekam na komentarze :)






5 komentarzy:

  1. też uwielbiam Chirurgów, nawet fakt, że to już trzynasty sezon zupełnie mi nie przeszkadza. :) a Batiste ma świetne te suche szampony, muszę sobie własnie kupić nowy, bo mój mi się już skończył. ;<
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda ja jestem dopiero w 7 sezonie ale lecę jak burza i ani się obejrzę juz będzie 13 😂 mimo ze ten szampon jest moim ulubieńcem jest z nim coś nie tak ale o tym juz w najbliższym poście ;)

      Usuń
  2. Cudeńka! Jedynie produkt z garniera - jestem na nie, bo dostaje uczulenia od kosmetyków tej firmy :C
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger