TAG:book

Z racji, że uwielbiam książki postanowiłam odpowiedzieć tutaj na kilka pytań z tagu book, abyście lepiej poznali moje preferencje książkowe i jednocześnie dowiedzieli się o mnie czegoś nowego. Zapraszam do czytania :)

1.Masz specjalnie wyznaczone miejsce do czytania?
Szczerze to uwielbiam czytać we własnym łóżku lub fotelu, lecz zupełnie nie przeszkadza mi czytanie w autobusie czy samochodzie. Zwłaszcza lubię to robić w samochodzie bo wtedy książka odciąga mnie od skupiania się na mojej chorobie lokomocyjnej.
2.Możesz przestać czytać w każdym momecie książki czy dopiero jak dojdziesz do końca rozdziału?
Tak naprawdę to zależy od sytuacji, bo jeżeli czytam przed snem doczytuję rozdział do końca i dopiero zasypiam, lecz jeżeli czytam w aucie i wiem, że muszę wysiąść to bez znaczenia dla mnie w jakim momencie skończę.
3.Jesz lub pijesz podczas czytania?
Zazwyczaj pijam herbatkę, bo jakoś najbardziej mi to pasuje. Takie typowe herbata+książka+ciepły koc=wieczór idealny.
4.Możesz czytać obok włączonego telewizora i radia czy potrzebujesz całkowitej ciszy?
Przy telewizorze nie, ale przy radiu jak najbardziej lubie :) Ciuchutko w tle leci RMF i zupełnie mi to nie przeszkadza, czytanie przerywam tylko wtedy, gdy są fakty.
5.Jedna książka czy kilka jednocześnie?
Zdecydowanie jedna, kiedyś wzięłam się za czytanie dwóch na raz i nie wyszło o na dobre, bo nie za wiele wiedziałam z jednej jak i drugiej.
6.Czytanie w domu czy gdziekolwiek?
Jak już wspomniałam wcześniej czytam gdzie tylko się da jeżeli mam przy sobie ksiązkę. Lubie sobie umilać czas książką czekając u lekarza, bo po co się nudzić 2 h siedząc jak można za ten czas przeczytać tyle stron książki :)
7.Czytanie na głos czy po ciuchu w głowie?
Po ciuchutku w głowie czyta mi się najlepiej. Na głos czytam podręcznik jak się uczę do tego chodząc, bo jakoś mi się lepiej zapamiętuje jak czytam jedną rzecz na głos po kilka razy.
8.Czytasz wszystko czy omijasz strony?
Nie omijam ani jednej strony,bo tak w sumie to po co? Żeby później być zagubioną i nie wiedzieć co się działo w międzyczasie? Bez sensu.
9.Piszesz po książkach?
Tylko i wyłacznie po podręcznikach (przecież to też ksiązki) jeżeli muszę coś pilnego zanotować. W szczególności w podręcznikach od gastronomii, bo już w czerwcu egzamin (trzymajcie kciuki).
10. Zaznaczasz czasami szczególne dla Ciebie fragmenty?
Tak jak i w pisaniu po książkach tylko i wyłącznie w podręcznikach.
11.Ulubiona książka?
Zupełnie poważnie mówiąc to uwielbiam wiele książek i raczej cięzko wybrać mi jedną, która szczególnie stała się moją ulubioną.
12.Ulubiona seria?
W sumie to nie jestem pewna czy to jest seria, ale napewno cykl o Myronie Bolitarze autora, o którym powiem niżej.
13.Ulubiony autor?
Zdecydowanie Harlan Coben, który jest autorem kryminałów nie tylko o Myronie Bolitarze, lecz także innych książek zupełnie z nim nie związanych.
14.Ulubiony film na podstawie książki?
Co prawda nie przeczytałam żadnej książki Nicholasa Sparksa, lecz uwielbiam niejeden film oparty na podstawie jego książek. Zdecydowanym moim ulubieńcem jest ekranizacja Noce w Rodanthe, o którym wiecej opowiadam w tym poście.
15.Ulubiony bohater z ksiązki?
Ogólnie jakoś na dłuższy czas nie przywiązuję się do bohaterów książki, ale skoro uwielbiam cykl Cobena, o którym wspominam wcześniej to wpiszę tutaj Myrona.
Zainteresował Was ten Tag? Chcecie wiecej ich by lepiej mnie poznać, a może mam umieszczać tutaj recenzje książek? Wpowiedzcie się na ten temat w komentarzach :) Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Podoba mi się!
    Pewnie dlatego, że uwielbiam tagi ;)

    http://odwagazyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger