AliExpress wishlist

Jak chyba powszechnie wiadomo zakupy na AliExpress zawładnęły internetem i wszędzie aż się roi od postów czy filmików z rzeczami kupionymi na Ali. Szczerze to się temu nie dziwię, bo można tam znaleźć wiele świetnych rzeczy za grosze. Sama często tam zaglądam aż w końcu postanowiłam, że przedstawie Wam moją wishlistę, która jest podzielona na kilka kategorii. Zapraszam do czytania :)

1.Kosmetyczne
Co prawda próżno szukać tutaj jakichkolwiek kosmetyków bo szczerze to bałabym się położyć na twarz cokolwiek o nieznajomym składzie.
1.Siateczki do szuszenia pędzli-podobno świetnie się sprawdzają przy szuszeniu pędzli. bo zapobiegają odkształcaniu się włosia.
2.Brushegg-jak wiadomo to nie jest oryginał, ale myślę, że będzie sprawdzać się równie dobrze.
3.Pędzle rose gold-jak można znaleźć w internecie ponoć wiele pędzli z AliExpress naprawdę świetnie się sprawdza, a te szczególnie wpadły mi w oko i mam nadzieję, że wkrótce będą moje.
4.Skompresowane maski-to coś a'la maski w płachcie, te maski, które wyglądają jak tabletki moczy się np. w toniku rozkłada i nakłada na twarz. Myślę, że bedą przydatne.
2.Papiernicze
1.Notes w grubej okładce-wiadomo, że gdzieś w Polsce znalazłby coś takiego, ale jakoś upatrzyłam sobie go tutaj i uważam, że jest naprawdę świetny, bo nie dość, że jest miejce na notatki ma w sobie również sticky notes i kolorowe zakładki jak i długopis.
2.Sticky notes-pełno tego na Ali, ale mi spodobały się te,a szczególnie jesienny liść klonu, bo jestem fanką takich pomarańczowych liści.
3.Dziurkacze o różnych kształtach-to w Polsce jest również dostępne, lecz na AliExpress są one wiele tańsze i wiadomo jak ktoś chce na tym zaoszczędzić to tylko zamawiać.
4.Washi tape-kolejna rzecz, którą można kupić w PL, lecz tu ich ceny są dość wysokie jak za taśmę i myślę, że mimo długiego czasu czekania na przesyłkę, bardziej opłaca się zakupić je właśnie tutaj.
5.Wlepki-kolejna rzecz, której pełno na Ali o przeróżnych wzorach. Te przedstawione na obrazku najbardziej mi się spodobały, bo znajduje się na nich wiele sukulentów, które również ubóstwiam.

3.Paznokciowe
 Każdą z wymienionych rzeczy z łatwością można kupić w Polsce, ale ja tutaj je sobie upodobałam :)
1.Naklejki wodne-dostępne po dosłownie pare groszy, a wzorów do wyboru do koloru.
2.Sondy do zdobienia paznokci-można znależć o przerożnych wzorach rączek, ale mi te drewniane najbardziej przypadły mi do gustu.
3.Pyłki do paznokci-kto robi hybrydy ten je zna, dostępne w różnych kolorach.
4.Hybrydy-z hybryd na AliExpress można znaleźć wiele perełek i podobno te do nich należą dlatego się tu znalazły.
5.Wzorniki do lakierów-przydają się zwłaszcza gdy ktoś posiada ogromną ilość lakierów.
4.Pierdoły
1.Ring świetlny-świetny gadżet który ma za zadanie uławić robienie selfie.
2.Papierowe rurki-uwielbiam przeróżne pastelowe odzóbki czy gadżety do domu, więc nie mogło ich tutaj zabraknąć
3.Kosmetyczka-rzecz, która jest wręcz niezbędna. Pełno ich wszędzie, ale ta jest tak urocza, że wkrótce bedzie moja.
4.Case na telefon-kolejna rzecz, której pełno na Ali, jest wiele które mi się podobają, a ten z Myszką Minnie jest przeuroczy.
5.Wyciskacz tubek-nie za bardzo wiedziałam jak to nazwać. Jak wiadomo nieraz bardzo ciężko jest wycisnąć coś do końca z tubki. Co prawda można ją rozciąć, ale jeżeli chcemy tego uniknąć to to jest świetnym gadżetem.

Macie coś z tych rzeczy lub też znajdują się na Waszej wishliście? Jeśli tak to dajcie znać w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger