Cece-vitamin&grapefruit conditioner

Dziś o odżywce o której nic nie mogłam znaleźć w internecie, a skoro jestem w jej posiadaniu to czemu by jej nie opisać. Zapraszam do czytania :)
Informacja od producenta:
Opakowanie i konsystencja:
Odżywka znjaduje się w białej podłużnej butelce z pomarańczowymi elementami. Jest dość rzadka jak dla mnie za bardzo, ale o tym niżej.
Sposób użycia:
Niewielką ilość odżywki wetrzeć w umyte wilgotne włosy. Po 2-3 min spłukać ciepłą wodą.
Skład:
Działanie:
Barzdo, ale to bardzo zawiodłam się na tej odżywce. Co prawda nie kupiłam jej lecz dostałam, ale dzięki temu nie żałuję wydanych pieniędzy bo kosztuje niecałe 20 zł, a za to miałabym już super 2 odżywki z Garniera. Jest bardzo rzadka spływa z włosów co mnie denerwuje, bo uważam, że odżywka powinna utrzymywać się na nich skoro ma je odżywić. Co do odżywienia to takowego nie zauważyłam i jeszczez dodadkowo pomimo stania w szafce się chyba zepsuła, bo pachnie nieprzyjemnie jakby się sfermentowała. Stanowczo jej nie polecam i przede wszystkim myślę, że po prostu szkoda na nią pieniędzy.
Cena i dostępność:
Z tego co wiem jest dostępna w Naturze, a stacjonarnie znajdziecie ją np. tutaj

Znacie ją czy naprawdę jest tak mało popularna? Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy produkt, świetny pomysł na prezent. Każda dziewczyna powinna mieć ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm szkoda tylko, że nie przeczytałeś posta bo bys wiedział, że jej NIE POLECAM :)

      Usuń
  2. Nigdy nie używałam tej odżywki. Nie miałam nigdy tez odżywki o takiej konsystencji przeźroczystej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować może u Ciebie sprawdzi się lepiej :)

      Usuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger