TOP 5: ulubione piosenki

Dziś zapraszam Was na kolejne TOP 5 na moim blogu, żebyście mogli mnie lepiej poznać, a dokładniej o piosenkach, które mogę słuchać non stop i nigdy mi się nie znudzą :)

1.Aleksander Rybak-Roll with the wind
Ogólnie uwielbiam twórczość Aleksandra może dlatego, że tak pięknie gra na skrzypcach, lecz ta piosenka jest moją ulubioną i mogę jej słuchać dniami i nocami.

2.Kim Wilde-You came
Mimo, że jestem młoda i w latach 80 mnie jeszcze nie było, to kocham muzykę tamtych czasów i w tym zestawieniu nie będzie to jedyna piosenka więc zapraszam niżej.

3.Modern Talking-Just we two
Kolejny zespół, którego piosenki wręcz ubóstwiam. Cieszę się, że moi rodzice podzielają moje uwielbienie do Modern Talking i mogę tego słuchać razem z nimi.

4.Bill Medley, Jennifer Warnes-The time of my life
Jak już wspominałam w zestawieniu TOP 5 o filmach, że kocham Dirty Dancing tak nie mogło tu zabraknąć tej piosenki, która według mnie jest najpiękniejszą piosenką z tego filmu.

5.Ania Dąbrowska-Dreszcze
Szczerze mogę przyznać, że ta piosenka non stop siedzi mi w głowie i już wspominałam o niej w ulubieńcach lutego, ale po prostu musiała się tu znaleźć

Zapraszam do posłuchania każdej z nich, może są tu jacyś Wasi ulubieńcy, a może się dopiero nimi staną? Kto wie, pozdrawiam :)


6 komentarzy:

  1. Piosenki z lat 80 znam, Modern Talking lubię :) Kiedyś naprawdę sporo tego słuchałam. ;) Co do polskiej Ani - nie znam i nie do końca moje klimaty. ; )
    A Aleksander Rybak - pamiętam go, jeśli się nie mylę to wygrał Eurowizję - bardzo uzdolniony, choć od dawna nie słuchałam jego utworów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że MT uwielbiam lubię sobie zrobić co jakiś czas przerwę od nich i znów z wielką miłością zacząć słuchać :)

      Usuń
  2. Wow, znam je wszystkie :D Bez Modern Talking nie wyobrażam sobie imprez, choć moje brzmienia są bardziej rockowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to nie takie proste bo znajomi nie podzielają mojej miłości do MT :)

      Usuń
  3. Czytam, lubię ! :)
    I zapraszam również do siebie :)

    http://pisareczka2407.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger