Ulubieńcy: Luty 2017

Witam Was w kolejnych ulubieńcach tego roku :) Może znajdziecie tu coś co także uwielbiacie jak ja, miłego czytania :)
KOSMETYCZNI:
1. Golden Rose-cień do brwi
Z racji, iż moje brwi są barzdo jasne jestem zmuszona, aby je wręcz malować od zera. Wcześniej byłam posiadaczką ciena z Essence, lecz ten  jest o wiele lepszy. Dzięki temu, że marka Golden Rose oferuje dużą  ilość odcieni każdy  znajdzie coś dla siebie.
2.Perfecta spa-masło do ciała 
Jak wspominałam w poprzednich ulubieńcach staram się regularnie nawilżać swoje ciało różnymi kremami, a do lutowych ulubieńców trafiło to masło do ciała o przepięknym ananasowo-kokosowym zapachu. Super nawilża,a zapach przez jakiś czas pozostaje na skórze. Miałam też peeling z tej serii, który ubóstwiam.
3.Isae-antyperspirant spray
Świetny antyperspirant, o którym więcej opowiadam tutaj
NIEKOSMETYCZNI:
1. Ania Dąbrowska-Dreszcze
W tym miesiącu miała miejsce premiera filmu "Porady na zdrady". Upodobałam sobie z niego jedną piosenkę która skradła moje serce, a wyżej możecie jej posłuchać.
Strona, na której zbieramy kryształki za np. dodane zdjęcia, różne gry czy lajkowanie zdjęć innych. Za uzbierane kryształki można wygrać tzw. swopy, czyli różne prezenty nie tylko kosmetyczne. Dziennie można dodać 5 zdjęć. Sama mam tam konto i stram się codziennie tam coś dodawać i zbierać kryształki. Zapraszam serdecznie na mój profil, który znajdziecie w pasku bocznym.
Jestem wręcz uzależniona od Youtube i przeważnie coś codziennie oglądam, a w mojej historii królowała Julka, która jest przesympatyczną,szczerą Polką mieszkającą we Francjii. Jest mamą 3-letniego Alexa, którego pełno we vlogach Julki. Teraz rozpoczeła vlogmarc, przez co jej jeszcze więcej na youtube :)

Coś szczególnie przykuło Waszą uwagę w moich ulubieńcach? Jeżeli tak wypowiedzcie się o tym w komentarzach, pozdrawiam :*






1 komentarz:

  1. Cieszę się, że spodobał Ci się mój blog i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger