Isana-żel pod prysznic marakuja & kokos

Najnowszy post o świetnym żelu z Isany, który zakupiłam na niedawnej Rossmannowskiej promocji 1+1. Zapraszam do czytania :)
Informacja od producenta:
Opakowanie i konsystencja:
W opakowaniu przeważa kolor żółty i kojarzy mi się z takim enegretyzującym i ożywiającym. Pachnie przepięknie, lecz myślę, że nie wszystkim może przypaść do gustu ten słodki owocowy zapach.
Sposób użycia:
Niestety nie ma tu typowego sposobu użycia jak na opakowaniach, ale myślę, że nikt nie ma problemu z używaniem żelu pod prysznic. Znajduje się tylko informacja: aby uzyskać delikatną i piekną skórę wypróbuj także lotion lub mleczko do ciała z serii ISANA.
Skład:
Działanie:
Żel nie powoduje wysuszania skóry, ale napewno jej nie nawilża. Pachnie pięknie, owocowo z leciutką nutą kokosa, bo według mnie jest słabo wyczuwalny. Dobrze się pieni i potrzeba go naprawdę niewiele żeby się pienił przez co jest wydajny. Osobiście bardzo lubię te żele bo są tanie jak barszcz,a mają ogromną gamę zapachową i nic tylko wybierać. Każdemu je polecam :)
Cena i dostepność:
Żel dostaniecie tylko w Rossmannie, bo Isana jest marką należącą do Rossmanna, a ceny zaczynają się od 3.99 zł 

Myślę, że je znacie, ale czy lubicie? Pozdrawiam :) 

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystko co kokosowe, więc myślę, że by mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, co kokosowe chce by było moje ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam te żele! Są tanie i bardzo ładnie pachną :) szkoda tylko, że zapach nie utrzymuje się za długo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szkoda bo sama je uwielbiam i mialam juz niejeden ale to ze tak krótko pachnie jest jego wada :(

      Usuń
  3. Chętnie wypróbuję. Słyszałam o nim, ale nigdy nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam nie tylko ten ale też inne zapachy :)

      Usuń
  4. Przyznam, ze nigdy nie miałam niczego z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie należy do najdroższych ale można w niej znaleźć perełki ;)

      Usuń
  5. Miałam dużo kosmetyków z ISANY i niestety nie jestem zadowolona z nich. Mają ładne zapachy ale to wszystko :) Nawet zrobiłam ostatnio post, gdzie są kosmetyki z ISANY. Jeśli masz ochotę poczytać to zapraszam na mojego bloga :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też trochę ich miałam i jak na razie nie przypadł mi do gustu ich szampon, ale z reszty jestem zadowolona :) Już zaraz wpadnę :)

      Usuń
  6. Wydaje się super! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj polecam, za taką cenę warto nawet jakby się nie sprawdził :)

      Usuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger