DIY na wiosnę i wielkanoc

Z racji, że już za kilka dni rozpoczyna się kalendarzowa wiosna, postanowiłam, że przedstawię Wam kilka inspiracji diy na nadchodzącą wiosnę i już w niedługim czasie Wielkanoc. Pod każdym tytułem znajdziecie link do wykonania danej rzeczy. Zapraszam do czytania :)
WIOSNA:
1.Drewniana tablica z kwiatami-bardzo lubię takie ozdobne napisy, a ten szczegolnie mi się spodobał dlatego się tu pojawił.
2.Świeczki niczym arbuz-nie wiem czy wspominałam, ale jestem przeogromną fanką świeczek i u mnie świecą się non stop dlatego pomyślałam, że w takim wiosennym wydaniu przypadną Wam do gustu.
3.Cieniowania doniczka-moim zdaniem świetnie wygląda w wydaniu z sukulentem, sama mam identycznego, lecz nieco wyższego i gdy powiększę mój zbiór sukulentów napewno zrobię im takie doniczki.
4.Tulipanowy wieniec-pomysł, który szczerze najbardziej mi się spodobał. Obecnie nie miałabym go gdzie powiesić, ale jestem pewna, że gdy się wyprowadzę zawiśnie na drzwiach od mojego mieszkania.
5.Kwiatowa litera-kolejna rzecz z kwiatami, która wniesie do Waszych pokoi, mieszkań i domów nieco świeżości i pogodności pomimo, że pogoda za oknem jeszcze nas nie rozpieszcza.
6.Wełniana girlanda-wszędzie teraz roi się od cotton ballsów, a czemu nie możemy być oryginalni i jako ozdobę wykorzystać girlandę z pomponów? Może i nie świeci, ale można ją obkręcić lampkami i myślę że to też będzie wyglądać super.
7.Filiżanka jako doniczka-kolejny domek dla moich ukochanych sukulentów dlatego umieściłam tu dwie propozycje niepowtarzalnych doniczek na te piękne roślinki.
8. Pastelowy wazon-jako, że nadchodzi wiosna coraz częsciej w naszych domach pojawiają się cięte kwiaty, więc czemu by nie umieścić ich w takich pięknych wazonach.
WIELKANOC:
1.Bomby do kąpieli-te szczególnie mi się spodobały, bo nie dość, że są pastelowe to są w kształcie głowy króliczka i myślę, że są przeurocze.
2.Pastelowe słoiczki-delikatny akcent wielkanocny, a myśle, że świetny na przechowywanie świątecznych słodkości czy jajeczek jak tu zostało to przedstawione.
3.Jajka decoupage-jako, że jajka to symbol typowo wielkanocny czemu by nie ozdobić je w tak piękne, wiosenne wzory?
4.Cukierkowe drzewko-kolejna pastelowa inspiracja, niekoniecznie na wielkanoc, wnosząca odrobinę koloru do pomiesczenia.
5.Królicze jajka-kolejna alternatywa dla nudnych białych jajek tym razem wzór na nich to po prostu małe króliczki
6.Wielkanocne babeczki-świetne słodkości, które napewno nie tylko super smakują, ale również pełnią cudną ozdobę wielkanocngo stołu.
7.Jajeczne świeczki-jak w inspiracjach wiosennych tak i tutaj musiały pojawić się świeczki, bo przecież świeczki do wszystkiego pasują.
8.Mulinowe jaja-myślę, że bardzo fajna ozdoba do powieszenia np. na pofalowanych gałązkach wierzby :)

Dajcie znać czy podobają się Wam takie inspiracje i czy chcecie ich więcej w przyszłości, pozdrawiam :*

2 komentarze:

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger