Jantar-szampon z wyciągiem z bursztynu

Informacja od producenta:
Opakowanie i konsystencja:
Szampon znajduje się w brązowej przeźroczystej butelce. Ma przyjemny zapach, taki sam jak wcierka. Jest przeźroczysty, gęsty.
Sposób użycia:
Na mokre włosy nanieść niewielką ilość szamponu, delikatnie masować aż do uzyskania piany. Następnie dokładnie spłukać.
Skład:
Działanie:
Temu szamponowi mówię stanowcze nie. Zaczęłam go uzywać dopiero po kuracji wcierką czego bardzo, ale to bardzo żałuję. Włosy, które się wzmocniły, ponownie się osłabiły i znów zaczęły wypadać. Użyłam go 2 razy i odstawiłam, bo byłam załamana tym co zrobił z moimi włosami. Zdecydowanie nie polecam.
Cena i dostępność:
Dostępny w drogeriach, a jego cenę znajdziecie tutaj

Jak się u Was sprawdza? Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Moja siostra lubi ten szampon. Ja jeszcze nie próbowałam. Obserwuję bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj :) ciekawe jak u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Też się u mnie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli nie jestem jedyna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger