Garnier Fructis-gęste i zachwycające

Zapraszam dzisiaj na kolejną recenzję szamponu od Garniera :)
Informacja od producenta:
Opakowanie i konsystencja:
Szampon znajduje się w typowej butelce dla Garniera o kolorze fuksjowym, który swoją drogą jest przepiękny o pojemności 400 ml. Jest dość gęsty co według mnie jest plusem. Kolor szamponu to biały perłowy.
Sposób użycia:
Nałóż na zwilżone włosy i delikatnie  masuj, następnie spłucz. Aby zapewnić włosom kompletną pielęgnację, stosuj również odżywkę, maskę i serum bez spłukiwania z gamy Fructis gęste i zahwycające.
Skład:
Działanie:
Szampon stosuję solo i w połączeniu z odżywką z tej samej serii. Bardzo dobrze oczyszcza włosy, nie powoduje wzmożonego przetłuszcania, ani nie powoduje łupieżu. Jestem zadowolona z jego działania, lecz tylko w połączeniu z odżywką. Bez niej włosy są tepe i ciężko je rozczesać. Nie wiem czy tylko ja mam taki problem, ale jest to dośc denerwujące. Szampon ma przepiękny zapach, według mnie pachnie trochę jak żurawinowy redd's choć znajduje się w nim ekstrakt z granatu. Jest dość wydajny przy moich dłuższych włosach, które myję 3x w tygodniu starcza na ponad miesiąc stosowania. Polecam go tylko w połączeniu z odżywką
Cena i dostępnosć:
Znajdziecie go w każdej drogerii czy markecie. Ja swój komplet kupiłam w biedronce. Jego cenę znajdziecie tutaj.

Jak się u Was sprawuje jeśli go posiadacie? Pozdrawiam :)



4 komentarze:

  1. Nie miałam tego szamponu ale ogólnie Garnier Fructis bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem cos o tym bo z tefj serii to mój czwarty :D

      Usuń
  2. Nie miałam tego rodzaju, ale uwielbiam Garnier Fructis przeciwłupieżowy 2 w 1 :) To mój faworyt!

    Robimy to, co lubimy - zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 es-katherine , Blogger